Notícies i recursos

Amb la suor del teu front

Fa més de dues dècades, aprofitant un vol de llarga durada, vaig devorar un assaig publicat al 1995 per Jeremy Rifkin. La fi del treball es va avançar certament al seu temps en diagnosticar l'adveniment d'una societat ultra-productiva i absolutament automatitzada on...

S´ha acabat el bróquil

Està el pati regirat amb l'operació retorn… al treball presencial: una part desitjosa de mantenir la llibertat d'organitzar el seu propi temps, però també amb la inquietud de no pocs professionals que no han acabat d'adaptar-se al món virtual. I això que no faltava...

Estratègia por necessitat

Fa alguns anys vaig tenir l'oportunitat de conèixer a un alt executiu que solia finalitzar les seves intervencions, davant el nodrit fòrum de responsables de la seva companyia, amb una frase que es va convertir en sant i senya del seu lideratge, a més de soflama...
El dia després (i 3)

El dia després (i 3)

En els anteriors articles de la sèrie "El dia després", vam entendre que la supervivència és el primer acte de la nova obra que es representa en els escenaris del món empresarial, però un cop hem estat capaços de treure el cap de l'aigua, toca albirar l'horitzó i...

Llegir més
El dia després (2)

El dia després (2)

A la primera part de l'article vam veure la dificultat de l'ésser humà per a imaginar el futur, més enllà d'una continuació del present tenyida de tecnologies prometedores, al mateix temps que –en situacions d'incertesa- el cervell reptilià segresta la nostra...

Llegir més
El dia després (1)

El dia després (1)

En els primers compassos dels anys 90, i a l'abric d'una recerca en l'entorn universitari, em vaig proposar demostrar una hipòtesi que em rondava pel cap des de feia temps: “Les noves tecnologies de la informació i la comunicació permetrien que un percentatge...

Llegir més
El que no es vol sentir

El que no es vol sentir

Admiro profundament l'heroïcitat de qui posa en risc el seu patrimoni per construir un projecte empresarial modest que, potser amb el temps, esdevingui una empresa de respectables dimensions. Em trec el barret davant aquesta estirp insuficientment valorada que...

Llegir més
Fagocitar-se per sobreviure

Fagocitar-se per sobreviure

Fa alguns dies em vaig veure impel•lit a participar en el “amic invisible”, un típic joc nadalenc convertit ja en un clàssic de les festes blanques, si bé en la seva versió més moderna, aquella que utilitza una app per a gestionar tant l'encreuament de parelles com la...

Llegir més
El líder falible

El líder falible

La meva generació va ser bombardejada sistemàticament per còmics, pel·lícules i sèries de televisió d'herois, majoritàriament individuals, com Mazinger Z, Superman, Spiderman, l'increïble Hulk, el gran heroi americà, Batman, Capità Amèrica, Iron Man, etc. En general...

Llegir més
Vendre no és glamurós

Vendre no és glamurós

Estarem d’acord en afirmar que no pot existir empresa sense clients, és a dir, per molt meravellós que sigui el nostre producte o servei, cal vendre-ho. Sense vendes no hi ha projecte empresarial que pugui tirar endavant. Paradoxalment, la professió de venedor no té...

Llegir més
Working Happy

Working Happy

Opinió crítica sobre "Working happy" de Txell Costa Txell Costa és un dels referents femenins del món emprenedor al nostre país. No en va, la seva empresa Txell Costa Group (experts en comunicació i màrqueting) assessora a emprenedors i empreses per desenvolupar...

Llegir més
Com espantar el talent amb èxit

Com espantar el talent amb èxit

El 18 de maig de 1994, el Barça entrenat per Cruyff va sucumbir amb estrèpit davant el Milan a la final de la Copa d'Europa (4-0), en un partit en què els blaugranes no van tenir la més mínima opció. Aquella derrota va significar el final del conegut Dream Team que...

Llegir més

Dóna-li un tomb a la teva organització

 

 

 

Resultats a través de persones

 

 

 

Subscriu-te a la meva newsletter

* Camps requerits
Consentiment *
Resum Política de privacitat i Protecció de dades

* RESPONSABLE: És el meu deure informar-lo que les dades de caràcter personal que em proporcioni omplint el present formulari seran tractades per Salvador Martínez com a responsable d’aquesta web.

* FINALITAT: l’enviament de notícies i comuniaciones mensuals del seu interés.

* LEGITIMACIÓ: Consentiment de l’interessat.

* DESTINATARIS: Com a usuari i interessat li informo que les dades que em facilita estaran ubicats en els servidors de Mailchimp (proveïdor del servei de newsletter de salvadormartinez.es) fora de la UE als EUA. MailChimp està acollit a l’acord EU-US Privacy Shield, aprovat pel Comitè Europeu de Protecció de Dades. Veure política de privacitat de MailChimp.

* DRETS: Té dret, entre d’altres, a accedir, rectificar, limitar i suprimir les seves dades.

Pot obtenir informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades i consultar la nostra política de privacitat en la nostra plana d’avís legal.